Wednesday, October 15, 2008

2 In 1 lifemix


တစ္ကယ္ေတာ့ေက်ာင္းဆရာဆိုတာ

ေအာက္တိုဘာလ(၅)ရက္ကမၻာဆရာမ်ားေန႔အထိမ္းအမွတ္နဲ႔
သီတင္းကၽြတ္အထိမ္းအမွတ္ post အသစ္တင္ပါတယ္။
သိပ္ေကာင္းလွတယ္ေတာ့မဟုတ္ဘူး။ မေကာင္းဘူးလားဆိုေတာ့
ေကာင္းတယ္။ စိတ္ညစ္ဖို႔ . . .

သင္ဆရာ၊ျမင္ဆရာ၊ၾကားဆရာအားလုံး၊ ေလာကီေလာကုတၱရာဆရာ
မ်ားအားလုံးကိုသည္ေနရာမွဘဲကန္ေတာ့ပါတယ္။ ဆရာေတြဟာ
ေလာကကိုအလွဆင္ေပးေနတဲ့သူေတြ၊ ပန္းေပါင္းမ်ားစြာပ်ိဳးေပးေနတဲ့
ဥယ်ာဥ္မွဴးေတြလို႔ကၽြန္ေတာ္ျမတ္နိုးခဲ့တယ္။ မွန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္
ဆရာမ်ားအတြက္မွန္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆရာျဖစ္လာေတာ့ဟဲဟဲ
မရယ္ၾကနဲ႔ေနာ္ ေျပာျပမယ္။ မေယာင္ရာဆီလူးေပးရတာအလုပ္မွန္း
ကၽြန္ေတာ္သိလာတယ္။ မုသာ၀ါဒက်ဴးလြန္မွဒီပတ္၀န္းက်င္မွာသဟဇာတ
ျဖစ္မွန္းသိလာတယ္။ ေက်ာင္းဆရာဘ၀ႏုငယ္ေသးလို႔လားမသိဘူး
မိုးခါးေရေသာက္ရတာသိပ္အဆင္မေျပဘူးဗ်။ တာ၀န္၊ထုေခ်လႊာ၊အစည္းေ၀း
လုံၿခံဳေရး ဆုိတဲ့စကားလုံးေတြကပတ္၀န္းက်င္တစ္ေလွ်ာက္သင္းပ်ံ႔လို႔ဗ်ာ။
ဒါေတြနဲ႔ႏွစ္ပါးသြားကရေတာ့ဘယ္မွpostအသစ္တင္ႏိုင္ပါဦးမလဲ။
ေ႐ွ႔မွာေျပာခဲ့တဲ့အလုပ္ကအဓိက၊ စာသင္ရတာသာမညျဖစ္မွန္းသိလာတယ္။
ဒါေပမယ့္ကၽြန္ေတာ္ဆက္လက္႐ွင္သန္ေနမွာပါ။ လူတန္းစားတစ္ရပ္အတြက္
ကၽြန္ေတာ္ဆက္လက္ရပ္တည္ေနမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ပ်ိဳးေပးခဲ့တဲ့ပန္းေတြထဲက
တစ္ပြင့္ေလာက္သာေလာကကိုအလွဆင္ႏိုင္မယ္ဆိုရင္ေတာင္ကၽြန္ေတာ္
ေက်နပ္ေသေပ်ာ္ပါတယ္။ ဒါပါဘဲေက်ာင္းဆရာ။ ဆက္လက္ၿပီးမိုးေလကင္း
လြတ္သီတင္းကၽြတ္ေရာက္ေပမယ့္ လူပ်ိဳဘ၀ကမကၽြတ္လြတ္ႏိုင္ေသးတာ
ေတာ့ ဟဲဟဲ။ ၾကံဳုတုန္းေၾကာ္ျငာတယ္လို႔မထင္ေစခ်င္ပါဘူး။ ် နဲ႔ ျ
မွားမဖတ္ေစလိုပါ။ blogger သူငယ္ခ်င္းေတြေပ်ာ္႐ႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ။